Varumärkesbyggande och User Experience är fundamentalt för ett företags framgång. Trots detta, misslyckas så många bolag att skapa riktigt starka varumärken.
I denna föreläsning lär Tobias Lundqvist oss att briljera på området. Han går igenom byråns, Most Studios, mest värdefulla lärdomar. Som hur du skapar en berättelse som fångar kunders och jobbsökandes fantasi och hur du designar en produkt som effektivt förmedlar den berättelsen. Tobias är en av Sveriges mest aktiva talare inom marknadsföring, branding och digital transformation och har tidigare jobbat med etablerade företag som Procter&Gamble, Adlibris, Klarna och Trustly. På Most Studios hjälper han idag företag som IKEA, PayPal och H&M Innovation.
Praktiskt
Mötet kommer att sändas digitalt. Du som anmäler dig kommer få mer information och ett separat utskick eftermiddagen innan föreläsningen med upplägg, länk och annan viktig information. Får du inte detta i inkorgen kan det hända (med lite otur) att det finns i skräpkorgen. Vår förhoppning är att träffas fysiskt så snart det är möjligt!
Mötet inleds med ca 20 minuters digitalt mingel i mindre grupper.