Varumärkesbyggande och User Experience är fundamentalt för ett företags framgång. Trots detta, misslyckas så många bolag att skapa riktigt starka varumärken.

I denna föreläsning lär Tobias Lundqvist oss att briljera på området. Han går igenom byråns, Most Studios, mest värdefulla lärdomar. Som hur du skapar en berättelse som fångar kunders och jobbsökandes fantasi och hur du designar en produkt som effektivt förmedlar den berättelsen. Tobias är en av Sveriges mest aktiva talare inom marknadsföring, branding och digital transformation och har tidigare jobbat med etablerade företag som Procter&Gamble, Adlibris, Klarna och Trustly. På Most Studios hjälper han idag företag som IKEA, PayPal och H&M Innovation.

Praktiskt

Vår förhoppning är att så snart det är möjligt träffas fysiskt under säkra former. Det är möjligt att mötet kommer sändas digitalt. Du som anmäler dig kommer då få mer information och få ett separat utskick eftermiddagen innan föreläsningen med upplägg, länk och passande information. Får du inte detta i inkorgen kan det hända (med lite otur) att det finns i skräpkorgen.