Scandic Swania, Storgatan, Trollhättan, Sweden

Digitala transformationen är i full gång därför kommer vi till Minälv och dela med oss av insikter och kompetens som vi, Västsveriges största mediehus har. Efter föreläsningen hoppas vi att ni har fått med er:

 

  • Vikten av att ta datadrivna beslut
  • Att tänka utifrån kundresan (som man får fram genom analys)
  • Varför det är så viktigt att förstå Googles ekosystem och Facebook-kanalernas algoritmer för att få effekt.
  • Att människan i många fall är i behov av både analog och digital marknadsföring
  • Hur en strategi kan vara avgörande för er framgång

 

Om oss:

Henrik Carlsson, Försäljningsdirektör på Stampen Media AB, kommer från det digitala landskapet och har flera års erfarenhet inom mediebranschen.

Terese Dewill, Teamleader för Digitala Strateger på Stampen Media AB, Utbildad konceptutvecklare inom e-handel och har tidigare jobbat som Digital produktansvarig samt som Digitalspecialist.